Yigit-ve-Annesi Merhaba arkadaşlar kız kardeşimin 5 haftalık bebeği var yeni hamile oldugunu ögrendik beta hcg 16927 çıktı ikiz olabilirmi ama doktor sadece tek kese gördü sonuçlar bugün geldi doktor izine çıkmış ögrenemedik ikiz anneleri bilir
Mom0008 Yigit-ve-Annesi ikiz sahibi değilim ama yakınım ikiz gebelik geçirdi olabilir bazen bir bebek daha geriden geliyor sonradan görülebiliyor yada tek yumurta ise olabilir başka kese olmayabilir çift yumurta ise sonra yine baktır çünkü dediğim gibi diğeri daha soruna gözüküyor çok fark olmuyor aralarında yinede
Elifssu Yigit-ve-Annesi 5+5′te ögrendim bende kızımı 13binlerdeydi doktorum ikiz olabilir dedi kalp atısı falan cok kuvvetli dedi ama tek cıktı simdi 2.ye hamileyim onuda 5+4′te ögrendim 5bin oda küçük oldugu için değer normal denildi yani ikiz olma ihtimali var gönlünüze göre olsun hersey 🌸
Gny18 Yigit-ve-Annesi tek yumurta ikizi ola bilir 😍 bende ikiz annesiyim 6. Haftada beta yirmi binlerdeydi. Ama betayla ikiz gebeliğin bir alakası yok. Hayırlısı neyse o olsun inşallah 🤲🏻
Tuqce Bende ikiz annesiyim degerim ilk 150 ile öğrendim tüp bebekten 10 gün sonra öğrendim tabi ben ilk gttigimde bir tane kese göründü ikinci gdisimde iki tane kese ve kalp ❤️ atışları vardi 😍
cka Yigit-ve-Annesi ikix annesi degilim ben de kanda betahcg testi yaptirdgimda 6. haftamin icindeydim ve asagi yukari boyle bir degerdi, saglikli bir oglum oldu. Yani illa ikiz olmak zorunda degil onu demek istiyorum 😊
SelimeliS Yigit-ve-Annesi ben olayi yanlis anladim galiba😅 35 gun once dogum yapti simdi tekrar hamile sandim 😅
Miniktirtillarimm Benim beşinci haftamda bu değerin beste biriydi fakat bebeklerim ikiz. Olamaz demiyorum fakat bazen değerler gerçeği gostermeyebiliyor
Yigit-ve-Annesi SelimeliS yok hayır ya bende yanlış anlaşılmaya müsait bir şekilde yazmışım zaten 😃 ilk gebeliği 5 haftalık anne karnında 😃