Tgrhfs bibs çok masraflı bir emzik 😅 benim kızım da ilk onu tutmuştu ama 3-4 aylıkken artık 3 haftada şişmeye başlamıştı (şişer şişmez denilmek gerekiyor çünkü şiş emziğe alışan çocuk yenisini emmiyor bu da damak gelişimi için sakıncalı)sürekli yedek tut internetten gelmesini bekle vs dayanamadım ama damaklı emzik verdim..önce wee damaklı tuttu sonra nuk damaklıya geçtim..