En çok çektiğim konu hem hamileyken hem emzirirken diş çektirmeye inmeye fobim var dediğiniz gibi ağrıdan duramıyordum ağlıyordum antibiyotik veriyor doktorlar ne emzirmeye ne de hamileliğe zararı var ama tabikide doktorunuz versin kendiniz evde olanlardan içmeyin lütfen emzirdiginizide özellikle söyleyin ona göre bişey yaparlar geçmiş olsun diş ağrısı çok zor geçer inşallah bian önce