Ben doğumdan sonra ne antibiyotikler kullandım. Dikişim açıldı 13 gün ahstanede damardan verdiler. Tekrar dikilirken az bi anestesi aldım çıktım emzirdim mecbur durmadı. 2 ay boyunca sürekli antibiyotik içtim Vücudummida sürekli enfeksiyon oluşuyordu bitmiyordu . 3.5 aylık oldu bebeğim şimdi. Dua ediyorum inşallah onda bi sıkıntı yaratmaz ilerde diyeö isteyerek hiç almadım ama enfeksiyondan kendimde bile değildim. O yüzden dişin antibiyotiği bişey değil korkmayın.