Yekta12 Deryaaclk tane kimyon çayı bir çay kaşığı bebeğe ver geri kalanını sen iç bunu sabah yap öğlenden sonra rezene aynı şekilde ve gece uyumadan önce papatya çayı biz böyle rahatladık
Sadiyealp Deryaaclk sap simplex denedin mi canm . Bizim de ayniydi ben bunu kullanınca duzeldi daha az ıkıniyo rahatladi hep kaka yaparken gaz ckartirdi simdi patır patır gaz da ckariyo
meva_kus Deryaaclk bende öyle gittim gazının yanında makatında çatlak oluşmuş kuzumun :/ onun için çok ağlıyormuş
gul-sah Deryaaclk bız 10 ayligiz valla hala aşırı derecede gaz var hangi gaz ilacı iyi acaba rahatlaması için
Deryaaclk gul-sah doktor bugün bana en iyi gaz damlası sap simplex dedi. Ama bebekten bebeğede fark eder bence denemeden bilemiyoruz maalesef
Modies Deryaaclk aynı durumdaydık nurse harveys in colex şurubunu verdik 5 ml günde 4 defa tavsiye ederim. Bu hafta kestik vermeyi gaz sorunumuz geçti gibi şükür
Deryaaclk Şimdi çıktık hastaneden sütün yağlı gaz damlasına devam et dedi ayrıca agrı kesici fitil yazdı bebeğede günde 3_4 kaşık rezene verebilirsin dedi 1 ay daha sürer sonra geçer zaten dedi. İnşallah dediği gibi olur