Deryaaclk benim oğlum iler derece gazlı bi bebekti ilk zamanlar.
Defalarca acillik olduk.
Çareyi Relactaz adlı damlada bulduk.
Aç karına çay kaşığına 8damla damlatıp bi kaç damla da emziriyosanız anne sütü damlatın öyle verin.Eğer mamayla besleniyosa mama damlatın.Ardından emziriyosanız emzirin mamayla besleniyorsa mama verin.
Saatlerini düzenli oluşturup verirseniz kesinlikle gazı ortadan kalkıcaktır zamanla.
Sabah 8
Öğlen 4
Gece 12’de dediğim ölçülerde verirseniz çok çok işe yaradığını göreceksiniz.
Şifa olsun inşallah 🤗🍀