Mommy00 marsus Bunun sezeryanla alakası yok ne yazık ki 🥲 ben normal doğum yaptım epidural bağlattığım için aynı ağrıları ben de yaşıyorum. Oğlum 2 yaşında ve hiç geçmedi geleceğe de benzemiyor. Sanırım doğum bana kendimi böyle hatırlatacak ömür boyu 🫠
0112 Mommy00 ben daha doğuramam diyorum o yüzden herkese unutursun 2 sene sonra diyolar zor gibi unutmak bu şikayetlerle. Oğlumu kucağıma alamıyorum o kadar kötü bişey ki annelik işte herşeyiyle zor