Merhaba arkadaşlar, yepyeni bir soruyla karşınızdayım. Bebegim 1 ay 17 Günlük, sezaryen dogum yaptım. Dogum sonrasi ne bir baş ağrım ne de bel ağrım oldu. Sadece sonralari biraz fazla iş yapmaya ya da ayakta durmaya başlayınca belim çok ağrımaya başladı. Çok ağır iş de yapmıyorum ama kopuyor belim. Sezaryenin etkileri mi bunlar? Öyleyse ne zaman gecer? Eskiden bel ağrısı bilmezdimmm..