Eşimle baktırma kararı aldık. Araştırdık ve önce erkeğe bakılıyormuş eğer erkekte yoksa kadından örnek alınmıyormuş. Biliyorsunuz taşıyıcılık varsa hangi bebekte denk geleceği belli olmaz. İlk çocuğu sağlıklı olup ikinci çocuğu sma lı olan aileler var. Bu riski almak istemiyoruz. Seçim sonrası eşimin işleri rahatladığında ilk işimiz bu olacak inşallah. Sizlere de söylemek istedim belki sizler de testi yaptırıp önleminizi alırsınız 💕