annesininaski_ minikoglummmmm Evet ses yazdım sosyal ekonomik destek çıkıyor başvuru yaptım bakalım hayırlısı ins. Çıkar . 2 ayda bir verielecek diyor ama
Hkshkshsk minikoglummmmm sed yardımı sosiyal güvencesi olmayan ve asgeri ucterin 3te 1 alan insanlara veriliyor
drns annesininaski_ şu an da internet haberlerin de bu konularla alaklı çok fazla haber var bakanlık açıklamasına göre bir çok yardım var sosyal yardımlaşma vakfını aradığınız zaman daha detaylı bilgi alınıyo inşallah ihtiyacınızı giderir
Nurrrrrr233 kızlar başvuru yaparken kendiniz hariç ikamet ettiğiniz kişi sayısını 2 girdiğimde bir kişinin bilgerini girebiliyorum ikinciyi giremiyorum girmediğim içinde başvuruyu kabul nasil nasıl yapicam
drns Nurrrrrr233 ilk kişinin bilgilerini yazıp ekle diyorsunuz aynı yere tekrar ikinci kişinin bilgilerini girip yine ekle diyosunuz
Azrass minikoglummmmm onlar birazda devleti kandıranlar hiç bir mal varlığını üzerlerine almıyor lar öyle yardım çıkıyor zaten
Azrass minikoglummmmm tamam işte mal varlığını başkalarının üzerine yapıyor lar devletten yararlana bilmek için
minikoglummmmm Hkshkshsk yok konuşum yapmış çıkmış kocası sigortalı olamsina rağmen kafalarına göre yani şanslı kişiye çıkıyor