momandbabye aura_meselesi_bu_sekerim Amin teşekkür ederim 🙏☺️ isilik de olmuş bulunduğumuz yerde havalar sıcak gidiyor yazın ne yapıcaz bilmiyorum nem kalitesi de düşük 🤷♀️
momandbabye oglumubeklerken Muhtemelen sıcağa gelemiyordur dilleri olsa da anlasak ne sorunu var diye düşünmekten strese girdim iyice 🥲
a-bukemm momandbabye 25 derece kesinlikle çok fazla. Gündüz 21/22 gece 18/19 derece olmalı. Çok sıcak olursa burnu tıkanır isilik olur
momandbabye a-bukemm Düşürmek için ne yapmalıyım ki bilemedim isilik oluyor gibi yaşadığımız ilçe tozun pisin içi her türlü havası kirli 😞
a-bukemm momandbabye ben yaptım sen yapma. Kendim üşüyünce bebeği de üşür sandım. İsilik oldu nasıl içim ezildi. Oda nemlendirici al. Bi havluyu ıslatmat kalorifer üzerine. O ıslak havlu odanın ısısını düşürür
Aybers momandbabye 25 çok ocakta doğum yaptım hep 22 derecedeydi bebeğim de oyle alıştı çok sıcak olursa hasta edersin bebeğini