momandbabye Bebeğimin uyuduğu oda şu an 25 derece sabaha karşı biraz düşüyor bebeğimi nasıl giydirmeliyim şu an hastane çıkışını giydirdim üzerine yorganı örtsem sorun olur mu sıcaklar mı nohut battaniye mi örtsem üşür mü
Uffsananebeslk momandbabye Yenidoğan mı ? 25 derece iyi bence, daha sıcak olursa burnu tıkanır. Yelek filan giydirmeyin yatarken ama üzerinde ince yorgan olmalı. Oda buz gibi olmasın tabi ama sıcak bir oda da olmamalı. Hatta havalandırılmış odada daha rahat uyur
Senanurkmrc momandbabye yorgan bebeklere kullanılması önerilmiyor. Hastane çıkışı ve ince bir yelek yeterli olur uyurken orta kalınlıkta bir battaniye örtersen üşümez. Evin dereceside çok yüksek 25 derece de burnu falanda tıkanır ara ara evi havalandır canım 23 civarı olsun diğer dediklerimle destekle bebeğini
aura_meselesi_bu_sekerim momandbabye benim evim en fazla 22 derece olur Banyo yaparken 25 olur Çünkü fazla sıcak burun akıntısı hırıltı yapıyor
Melis1706 momandbabye 1 yasindan onxe yorgan kullanilmiyor.benim bebegim 7 aylik olucak inxe battaniyesi var ayaklarininsurekli aciyor o yuzden pelus battaniye ortuyorum beline kadar
momandbabye Uffsananebeslk Bir aylık olacak canım yatak için aldığım yorganı örtüyorum üzerine o da çok kalın değil zaten
momandbabye Senanurkmrc Tamam canım teşekkür ederim termometrede gülen yüz çıkıyor ben de normal sanıyorum havayı ama sıcak bunaltıyor sanırım bilemedim uyumuyor düzgün acaba atak mı atlatıyor diyorum doyuyor altı temiz gazını da çıkarıyoruz ama uyumuyor doğru düzgün üç gündür
momandbabye aura_meselesi_bu_sekerim Evet burun hırıltısı var büyük insan gibi horluyor bizim bebiş 🙊😅
Uffsananebeslk momandbabye Aynen. Yenidoğanlar üşümez diyorlar ama benim içim hic rahat etmez. Bebeğim ağustosta doğdugunda bile tereddüt ettim hep üşür mü diye
Senanurkmrc momandbabye atak olabilir ama sıcaktan uyumadıgı çok olur bebeğin camı açıp 5-10 dk soğutmalısınız evi
aura_meselesi_bu_sekerim momandbabye oda dereceni 23 22 yaparsan hırıltı geçer 😊 Allah bağışlasın bu arada
momandbabye Senanurkmrc Bir de böyle deneyeyim bakalım üç gündür çok az uyudu sebep ne çözemedik bir türlü
momandbabye Melis1706 Ben de pike örteyim o zaman yatağa geçince uykusu kesiliyor anlamadım atak geçiriyor muhtemelen
momandbabye aura_meselesi_bu_sekerim Amin teşekkür ederim 🙏☺️ isilik de olmuş bulunduğumuz yerde havalar sıcak gidiyor yazın ne yapıcaz bilmiyorum nem kalitesi de düşük 🤷♀️
oglumubeklerken momandbabye bacım 25 derece de yorgan çok fazla olur. Benim oğlum 17 aylık bizim de yatak odası bu aralar geceleri 24 25 derece oluyor. Oğlumun üstünde yarım kollu bir zibin ve ince alt üst pijama takımı var çorap yok. Tek kat muslin örtüyorum onu bile istemiyor hep aciyor üstünü ben kalkıp ortuyorum anında tepişmeye başlıyor sıcak geliyor herhalde.
momandbabye oglumubeklerken Muhtemelen sıcağa gelemiyordur dilleri olsa da anlasak ne sorunu var diye düşünmekten strese girdim iyice 🥲