Deletedmom55 benim 6 ay önce doğum yaptım kızımı kucağıma aldım..oğlumda 18 aylık..o kadar çok dökülüyorki🤦🏻♀️geçen bizim binada bi kuaför açılmış yeni oraya gittim fön çektirecektim..kız korktu saçımı tarayınca topak saç elinde kaldı ay bu ne dedi resmen korktu güleyim mi üzüleyim mi bilemedim..bi çaresi yok galiba çünki çok şey denedim bende kel kalıcam galiba😔