Deletedmom55 Kızlar cıldırmak üzereyim saçlarım toplamak için actıgımda bile ellerimde kalıyor 3 ay oldu dogum yapalı boyatmak istemiyorum dökülücek daha fazla diye aşırı ama kel kalmama az kaldı 😔
Oglusum5357 Deletedmom55 bnmde 2 ay oldu hem suan tam dökülme mevsimi hemde doğum sonrasi resmen sacim yarıya düştü elimi altsam tutam tutam geliyor dun gittim kestrdim artik🙄
Ozgee35 Deletedmom55 ben sarımsaklı şampuan ve maske kullanıyorum hamileliğimden beri dökülme oldu ama abartılcak kadar değil ilk 3 aydan sonra geçti hiç aksatmadan devamlı ikisini kullanıyorım çok iyi geliyo tavsiye ederim şu an hiç bir dökülme yok gürleştiriyo ayrıca 😊
Fundali Deletedmom55 6 ay oldu doğum yapalı aşırı saçlarım dökülüyordu otaci marka sarımsaklı şampuanını kullanmaya başladım. Dökülme azaldı hatta ufak ufak saçlarım çıkmaya başladı yanlardan
Seydameva Deletedmom55 valla herkes çıkar diyor ama ne zaman çıkacak gerçekten merak ediyorum kenarlarım açıldı resmen 😱 Allah’tan tesettürlüyümde bir şekilde yırtıyorum 😂
Cansuhmn Deletedmom55 çıkıyo ama oda bi komik duruyo alnimda bi suru kisacik sac var. Evde kendime kahkul kesmisim gibi
Oglusum5357 Deletedmom55 tabi bide bebekle ilgilenmekden saclara bakamiyir olmak var sürekli toplu halde olduğundan
ilkmutluluk17 Deletedmom55 bebeğim 4 ay oldu dökülmelerim başladı şu an 1 yaşında hala devam ediyor hiç kalmadı saçım çok seyreldi morel bozmak istemem ama kel kalıyoruz 😒
Fulyag ilkmutluluk17 Benim kızım da 1 yaşında saçlarım son sürat dökülmeye devam ediyor çok moral bozucu 😔
Dilekmurat Benimde 6 ay oldu fakat resmen banyo gideri saçlarımdan tıkanıyordu hastaneye gidip kan işacı aldım ama fayda etmiyor maşesef.. doktor süt verdikçe devam eder dedi:(