Annebbk Tamamen cıkık demedi doktorumuz zaten ben 40 gunluktu goturdugumde kızım ikiside oturmamıs daha yerine dedi ama daha erken 1 ay sonra tekrar getir dedi 1 ay sonra tekrar götürdük sağ oturmuş yerine sol oturmamış dedi değeri kaçtı unuttum şuan sadece olması gerektiği gibi değil falan dedi bide ben agladıgım için doktor çok ayrıntıya girmedi ondan sonra bandaj kullanmaya basladık öyle devam etti bandajlarla ilerleme oldu ama yerine oturmadı kızımın kalçası