ela-kusum1 Öncelikle çok geçmiş olsun yani kalça cıkıklıgı dibine kadar yaşamış biriyim öncelikle korkma egerki çok erken farkedildiyse cozulmucek iyilesmicek bişey değil ama zor bir süreç 2 aylıkken farkedildi benim kızımda sag taraf oturmuştu sol taraf oturmamıştı hemen bandaj kullandık 2 ay fayda etmedi sonra farklı bir banjan kullanmaya baslattı doktorumuz onuda 2 ay kullandık fayda etmedi oturmuyordu bir türlü sonra doktorumuz son çareyi yapıcaz ve ameliyathanede uyutup alçıya alıcaz ve 3 ay kalıcak alçı icinde dedi ve dünya başıma yıkıldı ağlamaya basladım sonra doktorumuz detaylı anlattı korkmamam gerektiğini söyledi ama nasıl korkmuyim küçücuk daha bebeğim ve 1,5 saat sürdü ameliyatı alcıya aldılar göğüsten parmak ucuna kadar full alcıdaydı çok agırdı alcı emzirirken resmen işgence çektim neler neler yasadım kızımla ya anlatırken bile gözlerim doldu sonuç şuan çok iyi 2,5 yasında ve hiç bir şeyi kalmadı düzenli kontrollere götürdüm sürekli ve şuan duzeldigi için kontrollerimizde bitti sadece doktorumuz 4 yasına kadar dikkat etmem gerektigini söyledi o kadar ve o günlerin konusu geçmediği sürece sanki yasamamıs gibi oluyorum ama zordu ama geçiyor bir şekilde kesinlikle bandajı asla cıkarmayın dokton nasıl gosterdiyse gece gündüz hep üstünde kalsın ayaklarını yukarı doğru çekip birbirinden olduğunca ayrı tutun inşallah bandajla duzelirde daha fazla ne siz nede bebeğiniz cekmiş olursunuz rabbim acil şifa versin bebişinize inşallah 🤗🥰