PatronBebek Baybyy 6 yaşında kızım ☺️ Maruldan falan tırtıl çıkıyor ya, onu plastik bir kutuya koyuyorum inceliyor besliyor. Anne şu kadar ayağı var anne gözleri şurda falan diye çok hoşlanıyor. İpek böceğinin aşamaları daha fazla bakalım nasıl olacak 😄
Baybyy PatronBebek PatronBebek aynen uyuyorlar sıcağı seviyorlar Sabah öğle akşam dut yaprağı verirdik biz büyüdükçe çok fazla yiyorlardı bide ağaç dalları koyun mesela ben bi eşime sorayım benim hatirladiklarim bunlar
NariNariKiminYari yagmuraltintas kız ona da bakamam ben sinekler sarıyor o minik sinekleri görünce yemek bile yiyemiyorum sürekli kusuyorum ben en iyisi kaktüs alayım ayda yılda bir su veririz bitti ahahahha
yagmuraltintas NariNariKiminYari hahahahah mantikli 😅 evin içinde onlarda sineklenebiliyor ama 😂😂 sen bensin ya 🤣
PatronBebek NariNariKiminYari ay sen yapma fırınında milyonlarca kurt beslediğini unutturamazsın bize 😂😂😂
-_-hUysUzvetatlikadin PatronBebek canım yanlış anlama çocuk lafı geçince a a dedim şaşırdım neden bakmak istiyorsun ? Hani çocuğum gözlemlesin deneyimlesin bizzat şahit olsun diye mi yoksa özel bir sebep var mı ?
sirineyavrusu PatronBebek tiktok kullanıyormusum dumbelif yaz o besliyo minicikti aldıgında suan kocaman oldular tiktok kullanmıyorsan google dumbelif yaz cıkar ilk defa onda gördm besleyen bide seni duyuyorum😃😃
PatronBebek 35lavanta var evin yakınında dut ağacı. Vae mı başka dikkat etmem gereken şeyler. Ölürler diye korkuyorum
yagmuraltintas PatronBebek valla bakabiliyorsaniz ne mutlu size hayvanları çok seviyorum keşke böcekleri sevebilsem ama yok fotoğraflarına bile bakamıyorum 😂 isterdim yoksa yani
PatronBebek NariNariKiminYari kapalı kutuda duracaklar kaçmazlar 😄 aynen kızımın mutlu olacağına eminim ☺️
PatronBebek Baybyy yaa 😍 nelere dikkat etmem gerekiyor uyuyorlarmış galiba arada 😄 bende heyecanlandım biraz 😄
Tombikdonerartikcokpahali PatronBebek valla merakla bekliyorum ama gerçekten ilk defa bir post beni bu kadar heycanlandirdi. Kizin cok sansli 😊
PatronBebek Baybyy çok teşekkür ederim ☺️ nemli ortam seviyorlar galiba su koymak gerekiyormuş kabın içine
NariNariKiminYari yagmuraltintas balkona atarım kız ne evin içi of hiç bir şeye tahammülüm yok gerçekten ahahahh
NariNariKiminYari PatronBebek of yine midem kalktı o postta güzelce temizlendiğini savunup bidaha asla fırını kullanamadım kurtuldum o fırından çok şükür karnıyarık falan da yok artık yemesin ahahhahah