PatronBebek 20 tane sipariş ettim. Kızıma sürpriz yapıcam bende çok heyecanlıyım ☺️ besleyen varsa biraz anlatabilir mi nelere dikkat etmem gerekiyor 🙏
Gryffindor PatronBebek YouTube da gördüm besleyen bir kız var. Bulursam atayım sana detaylı anlatıyor 😃 ama tombul tombul çok fena görünüyorlar ya 🥺
Aslan34 PatronBebek dediğiniz böceğe bi bakayım dedim de 🤦🏻♀️🤦🏻♀️saçlarımın dipleri kaşınmaya başladı 😂😂ooğğf nasıl besliceksiniz? Neden kızınıza böyle bir süpriz ? Ve sonuç neye varcak merakımdan soruyorum yanlış anlamayın 🤷🏻♀️🥰
baykuskiz_ PatronBebek half life oynadiniz mi bilmiyorum ordaki canavara benzettim 😂 hep hayalimde ipekböceği narin bir hayvandi simdi siz diince baktim cok cirkin ya keske hep hayalimdeki gibi kalsaydi 😂 peki neden ipek böceği 🤔🤔
PatronBebek Aslan34 küçücük haş haş tanesinden az büyük yumurta şeklinde geliyor. Yumurtadan çıkıyorlar ve sadece dut yaprağı ile besleniyorlar. Büyürken deri falan değiştiriyorlar. Yeterli olgunluğa geldiğinde koza örmeye başlıyorlar ve kozadan çıkıp kelebeğe dönüşüyorlar. Kızımla beraber tüm bu aşamaları yakından inceliycez ☺️ baykuskiz_ oynamadım o oyunu ☺️
PatronBebek Blackcloud aa evet bunu takip ediyorum Instagramda. Zaten bundan görüp aldım 😄 ama büyüdüler onunkiler ben baştan başlamak istiyorum. Tekrar bakayım yumurtadan çıkarken videosu yoktu galiba
Baybyy PatronBebek biz bi ara beslemistik parfüm kokusu olmicak mesela hemen õluyorlar dut yaprağı ilaçsız temiz olucak
Tombikdonerartikcokpahali PatronBebek ya çok güzel keske bende yapabilsem ama böceğin her türünden korkuyorum
Baybyy PatronBebek çok güzel dusunmussunuz o kadar güzel oluyor ki koza ördükleri zaman her yer bembeyaz oluyor tâbi bizim çok fazlaydı
yagmuraltintas PatronBebek ay ben çok korkarım böceklerden tek sevdiğim böcek türü uğur böceği olabilir 😅
PatronBebek 35lavanta var evin yakınında dut ağacı. Vae mı başka dikkat etmem gereken şeyler. Ölürler diye korkuyorum
NariNariKiminYari PatronBebek her türlü uçan kaçan şeyden korkan biri olarak gece rüyama girer ya ayaklandığında ağzıma kulağıma burnuma girerse diye diye kendimi bitiririm 🥲 kızınız çok mutlu olur bence her gün bakmak için hevesle uyanır 🙃
yagmuraltintas NariNariKiminYari bizim en fazla yapabileceğimiz şey çim adam ya da pamukta fasulye filizlendirmek bacım 😅
PatronBebek NariNariKiminYari kapalı kutuda duracaklar kaçmazlar 😄 aynen kızımın mutlu olacağına eminim ☺️
PatronBebek Baybyy yaa 😍 nelere dikkat etmem gerekiyor uyuyorlarmış galiba arada 😄 bende heyecanlandım biraz 😄
Baybyy PatronBebek ne kadarlık bebeğiniz acaba biraz daha büyüsün bebeğim bende yapmak isterim çok güzel fikir verdiniz
PatronBebek Baybyy 6 yaşında kızım ☺️ Maruldan falan tırtıl çıkıyor ya, onu plastik bir kutuya koyuyorum inceliyor besliyor. Anne şu kadar ayağı var anne gözleri şurda falan diye çok hoşlanıyor. İpek böceğinin aşamaları daha fazla bakalım nasıl olacak 😄
NariNariKiminYari yagmuraltintas kız ona da bakamam ben sinekler sarıyor o minik sinekleri görünce yemek bile yiyemiyorum sürekli kusuyorum ben en iyisi kaktüs alayım ayda yılda bir su veririz bitti ahahahha