Merhaba tekrar arkadaşlar 2 seferdir cam şişedeki günlük süt lerle yoğurt mayalamaya çalışıyorum ama yoğurtlar çok cıvık oluyor. Çorbadan az yoğun. Normalde evde açık süt ile mayalarım hep taş gibi olur. 1 litre pastörize sütü ısıtıp 1 paket activia ile mayalıyorum sonra kavanozlara döküp sıkı sıkı sarıyorum sizce niye tutmuyor