Merhaba arkadaşlar, bi kaç gün sonra ek gıdaya başlayacağım ve yoğurt mayalayacağım. Normalde evde açık süt ile mayalıyorum ama doktorumuz açık süt değil pastörize sütten mayalamamı söyledi. Siz hangi marka ile mayalıyorsunuz bir de maya işini nasıl yapmalıyım