Bebeğiniz çok küçük henüz , sizinle temas halinde bulunmak istemesi veya sürekli emmek istemesi çok çok normal. Bir süre idare etmeniz gereken bir süreç. Biz de öyleydik. Koltukta oturarak, emzirirken uyuduğum çok gecem olmuştur. Koltuğu kendime göre dinlenebileceğim şekilde ayarladım: ayaklarımın altına puf koydum , başımın altına yüksek yastık aldım gibi gibi. Bir yerde bebeğinizi anlamadığınızı da söylemişsiniz bu da çok doğal , henüz alışma sürecindesiniz . Hem bunu tek taraflı düşünmeyin , bebek de size alışma sürecinde. Bu günlerinizin hepsii geçecek , keyfini çıkarmaya bakın . Bol bol sarılıp öpüp koklayın . Günler çok çabuk geçiyor ve çabuk büyüyorlar. Siz de şartları zorlamaktansa kabullenip şartlara göre dinlenme alanınızı oluşturabilirsiniz. 🌺