Biz de 5 ay 2 günlüğüz . Dün doktorumuz tadıma başlayalım dedi her sabah 1ck pekmez onun dışında da Birgün çorba bir gün yoğurt bir gün meyve suyu verilecek . 1 ck ile başlayıp her üç güne bir miktarı artacakmış ama 5 ay erken mi bilmiyorum daha önce gittiğim bi doktor 6 ideali , en erken 5.5 ay demişti . İyice kafam karıştı acaba başlasam mı yoksa en azından 5.5 aylık olana dek beklesem mi 😌