Birdunyabircennetannesi Tugceeeeeee1 2 kez kaldı De de kalıyordu son anda tekrar deneyelim dediler kurula yollamak istemediler Uykuya derin dalmadığı sürece geçemiyor Endişe etmeyin 🌸
melihaozen55 Tugceeeeeee1 benimde ilk çocuğum benimle birlikte bi bebeği daha soktular oda geçemedi çok normal sudan çıkıyolar annesi ilk duşunu aldır sonra götür benimki hemen geçti merak etme geçicek 😇💖
iki_prens_annesi_ Tugceeeeeee1 merak etmeyin doğumdan kalan sıvı vardır bizimde 2 günlük geçmemişti 2 haftalık olunca geçtik şükür
motherisbackk Tugceeeeeee1 bizde doğumdan ertesi gün sonra işitme testine girdik iki kulağımızda kaldı. 1 hafta sonra bir kez daha girdik iki kulağı da geçti doğarken kulaklarına sıvı kaçıyormuş ilkte o yüzden kalıyomuş kulak
Gulsah1995 Tugceeeeeee1 Üzülme canım bizim de 2 kere geçemedi 3. De geçti bu seferde çok çok iyi dedi doktor
mLyyk Tugceeeeeee1 biz de geçememiştik. Bir de benim işitme kaybım var o yüzden çok endişelenmiştim ama meğer yenidoğanların %90’ı geçemiyormuş
Mzgnugursain Tugceeeeeee1 çok normal canım bu testler ilk günlerde yanlış oluyo bazan kulaklarında su birikintisi oluyo bir hastalıkken tam olur merak etme
Karan2023 Tugceeeeeee1 bizimde ilk testen geçemedi amniyo sıvısı olur zaten geçmezse üzülmeyin diye uyarmışlardı ben hiç kafama takmadım verdikleri günde gitmedim sonradan gittim geçti yani ne kadar üstüne düşersen o kadar kötüyü çağrırsın içini ferah tut