Tugceeeeeee1 2 günlüğüz işitme testini gecemedi, banyo yaptirmadik. İster istemez üzüldüm tekrar randveu verdiler. Başına gelen var mi
asena0609 Tugceeeeeee1 3 kez geçemedik merak etmeyin kulakları ıslaktır henüz anne karnından çıktı derin uykuda değildir belki 🙏🏼
Budakesra Tugceeeeeee1 endişelenme canım benimde geçmedi kulağinda pislik kalmış ondan 15 gün sonra götürdük geçti çok şukur. Tabi götürmeden bı üç gün banyo yaptirmadim
Melis1706 Tugceeeeeee1 kulaginda amniyon sivisi kalms olabikiyor bizde 2. Testte gecmisti sag kulsk.banyo ysptirdiktan 3 gun sonra getirin dediler
Azraada58 Tugceeeeeee1 hic korkma kuzum bizdede öyle oldu e doktorda haliyle normal yeni dogdu dedi yıka getir dedi götürdük gecti üzme kendini gecicek insallah
asena0609 Tugceeeeeee1 Hayır kulak burun boğaza yönlendirildik orda doktor duyduğumu sese tepki verdiğini anladı
NoOne Tugceeeeeee1 1 hafta sonra yeniden test ediyorlar bi şey olmaz merak etme anne karnındaki sıvılar biriktiği için ilk günler geçemiyolar testten
Show_must_go_on Tugceeeeeee1 Üzülmeyin kuzenimin kızı 3. De geçti derin uykuda olmadığı için geçememiş içinizi ferah tutun 🙏🏻
Olimbonii Tugceeeeeee1 3 kere gecemedik çünkü dogumdan kalan islaklik oluyor kulak içinde o yuzden tamamen kurumasi lazim 2 hafta banyo yaptiramamistim bu sebepten dolayı ama en sonunda kurumus ve gecti
Sgjldah Tugceeeeeee1 Ben de normal doğum ile kızımı kucağıma aldım ilk anda biz de geçmedik normal olduğunu doğumda su kaçmış olacağını söylediler öyle de oldu hiç korkma canım oluyor böyle sonra geçiyorlar ❤️
Kubraulku Tugceeeeeee1 benim doğumda biri geçti biri geçmedi 6-7. Gün konrtolünde geçtik merak etmeyin çok normalmiş bunlar
Acemianne000 Tugceeeeeee1 belkide sadece uyandığı için geçemiyor.bizde sağ tarafı grçmiştik sola çevirirken uyandı uyut bi daha getir dediler uyuttum eğer yine uyanırsa geçemedi demek zorundayım demişlerdi bize bi sorun olduğundan değil yani belki sizinde öylrdir kafanıza takmayın