iperir_bul benim kızım da 2 yaş 9 aylıktı yaptırdığımda. Meme ameliyatı sonrası zor bir süreç değil. Anestezi etkisi geçince hemen ayağa kalkın, yürüyün. Naz yapmayın. Nazlanırsanız uzun sürecek bu süreç. 2 tane fren takılıydı. Normalde 4-5 günde çıkarılıyor. Benimkini doktorum 2 günde çıkardı. Hiç uzanıp yatmadım, ne kadar çok hareket o kadar iyi. Naz yapan ağrım var diye ağlayan hastalar da vardı, ama dayanılmayacak bir ağrı yok, sonuçta bir sürü ağrı kesici veriyorlar. 1-2 hafta kollarınızı yukarıya kaldırmak yasak, ona dikkat etmeniz lazım. Sonuçtan çok memnun, mutluyum hatta.