sessizlik12
YaseminAsel
Benimki sarkmıştı, 6-7 sm yukarı çektiler, kanallarım hepsi yerinde. Benim bir de aksesuar meme ve meme ucu vardı, onları da aldı, fiyat olarak 50 bin, dokusu bozulmuş derileri kesip attı, C kap giyiyordum, C kap yaptı. Ben kombine ameliyat oldum, karın, basen, bacak arasından yağ aldırdım. Bir gün benden önce arkadaşım oldu, o E kap giyiyordu, C kap yaptı, bel fıtığı olduğu için ortopedi doktoru önerdi.