Ebrumiray 2 ay 17 günlüğüz 5,500 kg 1-2 haftadır da mamayı bıraktık anne sütü olarak devam ediyoruz inşallah kilo alımı iyi olur hiç gerek kalmaz, konuştukça agu gugu gibi tepkiler veriyor ben heyecanlı konuşuyorsam o da heyecanlanıyor gülücükler saçıyor öyle güldükçe içim eriyor canım kızım🥰 nesneleri gözüyle takip edebiliyor, artık bişeyler de tutabiliyor çok uzun süre tutamıyor tabi bir de 1 haftadır ağzından köpük çıkıyor tükürük gibi böyle olan annemiz var mı inşallah diş değildir