10 ağustos doğumlu bir kızım var😍 reflü ve gaz sancısı sıkıntımız gece 3/4 ten aşağı uyumuyor ve sürekli ağlıyor binlerce gaz ilacı kullanıyorum banamasın demedi gündüzleri uyuyup gece hep ağlıyor uyku düzeni nasıl sağlayabilirim bilgilendirir misiniz arkadaşlar 😣