Filiz2 Kezbannnn insallah inan çok zor bir süreç kucakta memede uyuyor benimkisi asla uyutamiyorum calpol veriyorum geceleri biraz da olsa dinlenmiş şekilde uyuyo bizim 8 mayısta menenjit asiis sonrası huzursuzluk gecmedi öncesine kadar yoktu sanırım.asiulyla birlikte tetikledi
Alptunada Aya yeni girdik ön iki dişi baya şişti gibi eline geçeni ağzına sokuyor battaniye çarşaf yorgan oyuncak ağzına götürüp duruyor sürekli. Göğüsümü bile ağzıyla tutup tutup çekiyor. Bunlar yine diş çıkarma belirtisi mi
ruveydaensar Mervetnl bebeğiniz kaç aylık bilmiyorum ama diş değil bence . Damaklari sertlesmemis daha sanki , diş incisi de görünmüyor.
Kezbannnn Lylozzd en çok korktuğum şey benim bebeğim doğduğu ilk günden itibaren gogusumu sıkıyordu dişi çıkınca çok kötü olacağını düşünüyorum
Ysmndnz_ nazli-23244 8aylık oldu hiç birşey yok 4 aylıkkken salyalar seller akmaya başladı fakat diş yok 😄
Eflin06 10 aylıkken cıkardı 4 aylıktan beri diş sancımız vardı ha cıktı ha çıkacak derken 10. Ayda ckmşti kızım şuan 12 ay 14 günlük İki alt dişi 3 tanede yukarda var 😀
AselinAnnesiiiiiiiii nazli-23244 6 aylıkken ilk dişi patladı şuan 7 ay 7 günlük ön dişi ilk patlayan dişin yanında bir tane daha çıkıyor şuan
Ayzabebekinannesi nazli-23244 5.ayının ılk gununde cıktı alt dıslerı.8.aya gırdık ust dıslerı hala cıkmadı cok kasınıyor
Tuba_tuba Minikkoala-53 dislerin erken yada gec cikmasi kemik yapisila alakali erken cikan dis erken dökülmes yalis bilgi arkadasim yada gec cikan gec düser die bise yok dr sordum kemik yapisi nasilki her cocuk da yürüme emekleme kasla alakali.onun gibi
tosbiksmoms Tuba_tuba katılıyorum benim oğlum 4 ay 15 günlükken çıkardı su an 3 buçuk yaşında çok sağlıklı dişleri var. Yanı erken dökülür,geç dokulur alakası yok.