nazli-23244 4 aylık olduğunda çıkardı… Küçük olduğu için çok zorlandık.. Tam gaz devam ediyor herkes dişler arasında süre olur dedi 😔 Ama resmen nefes almadan çok kısa sürede diğer dişleri çıkıyor.. Çok zorlanıyor yavrum 😔😞😞 Yemesini, uykusunu o kadar bozuyor ki.. Biraz büyük olduğunda daha rahat olurlarmış..