Mavi10 CmreKSidar benim bebeğim uyuyamıyor çok uykusu var uyumak istiyor ama uykuları hep bölük bölük sancı vuruyor ıkınıp tekrar uyuyor bi kaç dk sonra tekrar sancı vuruyor öyle öyle devam ediyor bilmiyorum inşallah tez zamanda geçer şu gaz
CmreKSidar Mavi10 benim bebeğimde öyle tam derin uyuyor bir sancı geliyor uyanıyor genelde kolik bebeklerde oluyormus bu sizin bebeğiniz de kolik mi ? 3 ay diyen var 5 ay diyen var 1 yılda geçer diyen var ben 3 da geçecek gözüyle bakmak istiyorum ☺️
AbAy Mavi10 denemediğim gaz damlası kalmadı karnına sıcak tutsun diye bez ve sıcak su torbası kullandım ayaklarına ve gaz damlalarını kestim resmen gazı çıksın diye gaz yapıyor mahvoldu çocuğum damlalarla
busravebebegi Mavi10 Bizimde öyleydi şuan 4 aylık olmak üzereyiz geçti sayılır şükür. Her gün yıkadım yıkadıktan sonra karnına ve tüm vücuduna bebek yağıyla masaj yaptım biraz kucakta fazla tuttum sırtını sıvazladım yatarken bisiklet sürme haraketi yapıp pırtlattım sabredin 3-4 aydan sonra kendiliğinden geçiyor.
Sum_sare CmreKSidar biz 3 aylık olduk geçen hafta geçen bişey yok doktor 3. Ayda pik yapar dedi ve öylede oldu geçsin diye bekliyorum hergun daha beter olduk umarim sizin öyle olmaz🥹
Mavi10 CmreKSidar bilmiyorum kolik değil sanırım çünkü sürekli bi ağlaması yok ama sürekli ıkınıyor kabızmış gibi uykudan uyanıp ıkınıyor mesela ağlamaktan çok ama çok zorladığı zamanlarda ağlıyor bazen ağlama krizine bile giriyor meme de zor susuyor
NEG Mavi10 probiyotik kullanıyorum, sancı geleceği zamanlar ilk banyo yaptırıyorum, Mustelanın bebek yagı ile karnına masaj yapıyorum, kucağıma alıp karnını sıvazlıyorum.
Sum_sare Mavi10 benim bebeğim 3 aylık oldu hala cekiyoruz biz. Biara azalmıştı bu 1 haftadır artı😔 Biogia yi hergun düzenli 5 damla vermeniz gerekli bu probiyotik bağırsak için bide gaz damlasinida kullanmanız gerekiyor Allah yardımcımız olsun aynı şeyleri yaşıyoruz malesef🥹
Sum_sare Titreşimli ana kucağı aldık biz baya rahat etti onda en azından biraz uyuyabiliyor tavsiye ederim
Sum_sare CmreKSidar bende öyleyim ama mecbur dayaniyoruz malesef kimsede anlamıyor gazın ne kadar zor olduğunu bu ay gaz masajı yapmama da pek izin vermiyor inşallah hemen geçer bakalım
Seren-karan Mavi10 benim bebeğim de kolikti çok çektik iki buçuk ay biogaina bir de aguline diye bi bitkisel ilaç çok iyi geldi bebeğime ama doktor tavsiyesiyle kullandım sizde öyle yapın
Ogrenecekcokseyvar Mavi10 39 günlük bebeğim aşırı kolik denildi. Biogaia ve metigast kullanıyorum. Çok zorlanıyordum ağlamaktan sesi kasılmıştı yavrumun . şimdi uyurken ısıtıp kiraz çekirdeği koyuyorum karnına ve ayaklarına o biraz iyi geldi. Dene istersen sende
taze-anne2312 Mavi10 acı elma yağı(adaçayı yağı) aktarlarda satılıyor karnına ve ayak altarına sürüyorsun ben onun çok faydasını görmüştüm