Merhaba, benim de bebegim 2 ay 5 günlük. Çok ciddi gaz problemleri yaşadık morarana kadar ağlıyordu. Sab simplex damla ve kaleidon probiyotik kullandik ama bana misin demedi. Bebegime rezene ve kimyon cayindan birer cay kasigi verdigimde bir miktar rahatlatiyordu ama sonra yine ayni şey oluyordu.
En son doktorumuz nurse harveys gaz şurubu yazdi. Yalniz damla degil şurup ona dikkat edin. Onunla birlikte cok rahatladik artik siddetli sanci cekmiyor. Bir de kendinizi gozlemleyin ben süt ürünlerini azalttim peynir, yogurt, süt vs gibi belki o da fayda etmistir. Size gaz yapan seyler neler onlari gozlemleyin ve beslenmenizden çıkarın.
Ayrica biz meme+mama gidiyoruz. Bir doktor da mamasina zeytinyağı katin bir çay kaşığı demişti. Onu da uyguluyoruz.
Cok siddetli agrisi oldugu zamanlarda bir de ilik suya sokuyorduk. Biraz rahatliyordu.
Umarim faydasini görürsünüz.