Merhaba biz almanyada yaşıyoruz. Türkiyede de doktorumuz var o bize 4. Ayda kullan dedi. Almanyada kimse kullanmıyor. Doktorların hiçbiri vermiyor ve tahlille kontrole de gerek görülmüyor. 6. Ayda gıdaya geçiyoruz zaten. Ben kullanmıyorum fikir vermek istedim diğer ülkeleri araştırmak size fikir verebilir