4 aylık kontrolünde doktor gerek görmedi. Oğlum kilo ve boy olarak önde gidiyor. Şuan 5 aylığız. Kontrolde rengi kilosu vs çok iyi kullanmaya başlama dedi. Ancak aklıma takıldı. Çoğu kişi kullandığı için. Doktoru böyle söyleyipte kullanmayan var mı? Kafama göre ocean marka temin edip kullanmaya başlasam mı? Kontrole 10 gün sonra gidicez tekrar soracğım ama