Prensesannesi0910 benimki bugün 8 aylık oldu 6.ayından beri desteksiz oturuyor fakat ben yine de arkasına yastık koyuyorum 😄 sallanma huyu var kendini atıyor arkaya . Biz biraz erken başladık oturmaya 4.5 aylıktı arada mama sandalyesine oturtuyordum 5 aylıktı çok güzel oturuyordu mama sandalyesinde onun faydası çok oldu . Emekleme bizimki de emeklemiyor 5.ayından beri geri geri sürünüyor 😄daha çözemedi emeklemeyi.