Prensesannesi0910 6 ay 10 günlükken tesadüfen desteksiz oturabildigini gördüm 7 aylıkken önce beşiginde dizlerinin üstüne kalktı sanırım 7 bucuk aylıkken komando gibi süründü şuan 9 ay 14 günlük dizleri üzerinde yeni emekliyor 3-4 gündür fakat emeklemeyi kafanıza takmayın bir gelişim basamagı değil desteksiz oturma için 8. ay sonuna kadar bekledigini söylüyor doktorlar her bebegin dinamigi ve gelişimi farklı oluyor saglıkla büyüsünler 🌸