Eyluluraz1 büyük kızımda siz hibiydim hiç birşey vermedim hatta böyle söyleyenlere kızıyorum o zamanlar tecrübe edinmek lazımmış demek ki en sağlıklı ne varsa onu yedirdim ona özel yiyecekler besinler aklınıza gelebilecek herşeyi yaptm bu benim 3. Bebeğim ve şuan doktorumuzunda kontrolünde herşeyi verdim maşallah herşeyi yiyor tabi bu bebekten bebegede değişiypr bazı bebek ne yaparsan yap yemiyor ( ama şunu söyleyim ilerde kendi kendine düzeliyor 7 yaşında düzeldi şuan 8 yaşında büyük kızım maşallah çok güzel toparladı yemesi içmesi çok güzel ) yani demem o ki yemiyo diye üzülmeyin siz sunun yemezsede sorun değil elbet yiyecek ☺️☺️