Özür dilerim tam olarak postun konusu değil ama bir şey danışmak istiyorum 7 buçuk aylık bebeğim var sabah kahvaltı olarak 1 haşlanmış yumurta sarısını 3 küp peynir altı suyu ile eziyorum 1 çay kaşığıda kendi yaptığım lor peynirinden ekliyorum bunu yiyor ama tam denk geliyor son 1 2 kaşığa istemeden zorla açıyor ağzını bir iki kaşık daha olsa asla açmayacak yani ideal mi sizce ek gıda porsiyon miktarı kafamı çok karıştırıyor ara öğünlerde mesela orta boy elmadan rendeliyorum 2 dilim kadar yiyor yada yarım muz yarım armut kadar yiyor akşam yemeği ise yaptığım sebze pürelerini yarım bebek kavanozu kadar yiyor yanında yine yarım bebek kavanozu kadar yoğurt yiyor bunlar uygun porsiyonlar mı tecrübeli anneler bilgi lütfen