Betul0707 hayır cok yanlıs doktorumuz 2 yaşına kdr mamaya devam yanında ek gıda olcak şekilde gelişimleri için siz kimseyi dinlemeyin asla onlar için en iyisini sen bilirsin kimse degil bizim halla büyük ölçüde mama ile geciyor günümüz cok az ek gida yerler ki senin bebekle maşAllah iyi dogmus benim bebeklerim 1 kg daha düşük dogdu ve sütüm kesildi 5 ay emzirebildim malsef ikizli hayat okdr kolay olmuyor