Kızlar merhaba bi konuda muzdaripim, benim ikizlerim var sütüm yetmiyor mama vermeye mecbur kalıyorum ve mama destekli yürütüyorum beslenmelerini ve kayınvalidem baştan beri mamayla beslendikleri için gelişimleri geri olacak, boyları kısa kalıcak, zekalı gelişmicek diyor çok üzülüyorum sürekli aklımdan çıkmıyor sizce de böyle bir şey var mı ?☹️☹️