AyEmRa blw başladıgım için her yer yemek oluyordu. Ebebek leke cıkarıcı sprey ve toz vardı camasır tozu sanırım. Cıkarmadıgım leke yok kreşe gidiyor önlüksüz yağ salça meyve lekesi dolu kurumuş leke bile cıkıyor. Doğdugundan beri green clean baby kullanıyorum 4 yaşa girecek butun kıyafetleri bir arada yıkıyorum. Sıvı deterjan kullanıyorsanız makinenin deterjan bölümünde benim mavi renkte bir kapak var yukarda ise toz deterjan ama asagı indiriseniz sıvı deterjan için kullanılıyor. Hatta ml olarak yazıyor 50 -100 ml gibi. Sıvı deterjan kullanırken o havada ise çamaşırlar yıkama aşamasında boş su ile yıkanıyor çünkü ilk çalıştıgında o deterjan gidiyor. Ben ön yıkamalı 30 derece mix program 2 saatte yıkıyorum. Kısa programlar çıkmıyor bence