AyEmRa Ya yemek lekesi desen ayrı. Beyazla siyahları bir yıkamışım en sevdiğim yeni aldığım takım gittiii. Bembeyazdı solmuş yumuşaklığı gitmiş. Napabilirim lütfen yardım
egeninanns AyEmRa renk karışımı için bi kaba karbonat koyun üstüne sirke ekleyin çamaşırı koyun kaynar su ekleyin 1 gece bekletip makinadan yıkayın geçecektir
Kerem_k1 AyEmRa vanish cosla kullanıyorum. Çook memnunum. Senelerdir kendi kıyafetlerime de kullanıyorun. Bi sprey şişesine koydum lekelere sıkmak için kolaylık oluyor. Lekelere sık hemen at makinaya tertemiz oluyor. Zaten lekeyle temasında hemen lekeyi köpürtüyor.
Asliihnnomerr AyEmRa kollu önlük almanı öneririm 🥰 üstte kalsın lekeler için bı bilgim yok çünkü ben ek gıdaya başladığımdan beri kollu önlük kullandım memnunum hiç leke yoktur kıyafetlerinde kendi kendine yer minciklar önlüğünü çıkarır ellerini yıkarım .
_The_ANA_ BZM Ben zor olan lekeli kıyafetleri sıcak suya koyup bir kapak leke çıkarıcı döküp bekletiyorum Genelde o lekelileri geceden koyup sabah yıkıyorum Ama ufak lekeleri spreyini sıkıp yarım saat bekletip yıkıyorum Hiç leke çıkmama gbi bir sorun yaşamadım Hep de 30 derece kısa program kullanırım
Yasemenyuce Başından beri minorisin leke çıkarıcısını kullanıyorum, lekeli yere sıkıyorum direk makineye atıyorum beyazlar renkliler bir yıkanıyor gayette temiz çıkıyorlar
egeninanns AyEmRa evet ben defalarca denedim bunu hiç leke kalmadı . Özellikle renklilerle beyazları karıştırdığımda bu yöntemle geçti hep
Ha134548 AyEmRa canım beyaz olması şansına. Domestosu sulandır lekenin üzerine dök biraz beklet sonra yıka. Domestos varsa evde arkasını çevir orda yazıyor leke çıkarmak için şu kadar suya şu kadar domestos diye. Bebeğimin atletleri kaka olunca döküyorum çamaşır suyunu çitiliyorum duruluyorum kuruyunca da tekrar kendi deterjanıyla makineye atıyorum bemmmbeyaz oluyor bilginiz olsun ☀️
BZM _The_ANA_ bazen lekeli oluyor ama hemen makineyi dolduracak kadar kıyafetim olmuyor. yıkamadan sepette bekletsem sonra leke çıkarıcıyı dediğiniz gibi sıksam yine çıkar mı acaba
birpapatyaannesi AyEmRa ınternette gördüm ne kadar doğru bilmiyorum denemedim ama Asperox sıkıyor muslar sarı yağ çözücü olanı çıkarıyormus bayada yorum var yıllardır böyle yapıyorum ama bütün yağ cozuculer oluyor falan demişler hatta araştır bi istersen kuzum