omerinannesi0509 aynı bgun bizimde boyle oldu puset le arabaya taşıyorduk pusetı ne yamuk tutttık ne bebegımı yamuk yatırdım hıc bsey yok her zamanki gibi gayet duzgun yatırdım esımde cok dikkatli tasıyordu birden bı baktık yerde yuzustu daha ıkı bucuk aylık Sok olduk once sapkası kafasından cıkmıs yere dusmus buda onun ustune dusmus yuzustu biz hala soktayız nası olur diye anlam veremedik doktor bıseyı yok dedi ama Bn yinede sureklı uyanıp uyanıp bakıyorum. İnsan gerçekten cok korkuyor ve bazen uyumuyor diye ıcımden ona kızdgım zamanlar oluyordu sjmdı sukredıyırum cdden ıyı olsun da beni ugrastırsın cdden cok kotu bısey Allah kimseye yasatmasın. Sızede cok gecmıs olsun