Arkadaşlar kendimi çok kötü hissediyorum bu benim basıma nasıl gelir demeyin. O kadar çok dikkatliyiz ki ama maalesef bizim başımıza da geldi. Bugün başka bir nedenden dolayı hastaneye gittik eşim bebeği arabadan tam çıkarırken oto koltuğun kemeri bağlı değildi birde o tutma yeri tam yerine oturmamıştı. Hepimizin dikkatsizliğine geldi bebeğim yüzüstü düştü çok şükür birşeyi yok kusmadı kafa tası herşeyi yerinde kırık çıkık yok. Sadece iç dudağı kanadı. Çok üzgünüm cidden bir ihmalden ne oldu diye kendimizi suçluyoruz 😔 hastaneden cıktık doktor herşeyin yolunda olduğunu söyledi ama uyusam mı bu gece nöbet mi tutsam diye düşünüyorum sizce ne yapmalıyım?