Kubra226 evet doktorum önerdi emmesinde ısrarcı ol ama emmiyosa da aç kalmasını fazla önermiyoruz mamaya takviyesinde bulunabilirsin dedi. İlklerde her emmeden sonra 2 yada eğer çok az emdiyse 3 ölçek yaptım ama gece hiç mama vermedim gece kalktığında sürekli emzirdim. Şuanda 7 aylık nerdeyse çalıştığım akşamları emiyo daha sonrasında mama veryorum geceleri kalkmıyor artık