Sevdaeliz oo kolik bitirdi zaten bizi 4,5. Ayda azaldı 5 aylik olduğunda bitmişti şükür. Gerçekten çok zormuş ya ben bebek bakmayı bu kadar zor bilmiyordum. Doğdu hastanedeyiz 2 saat uyumadı hemşireler gelip gidip kontrol ediyordu etrafa bakardım hepsinin bebeği uyuyor benimkinin gözler fıldır fıldır halada öyle inşallah düzelecek. Uykusu olduğu için meme ek gıda istemiyor oda kilo almasını engelliyor bir düzene koyamıyorum. Yaa sizinkide baya kötüymüş o idrar enfeksiyonu bende de var geçmiyor ya sürekli sürekli tekrarlıyor karin ağrısı yapıyor. 23 yaşımdayım 7 ay içinde sanki yaşlandım çöktüm gören daha dur yeni başladın diyorlar hamile iken cidden böyle olacağını düşünmüyordum 😮💨😮💨😮💨