2.5 ay önce normal doğum yaptım. Aradan 1 ay geçmesine rağmen aynadan baktığımda o genişliği bende görüyordum görmemek mümkün değildi o derece ama zamanla kapanıyor rahat ol bende çok korkmuştum. Hatta eskisinden daha dar oluyor kayganlaştırıcı şart oluyor o derece seninde aklında olsun