Hiiiiic korkma canım. Ben kimsenin olmadığı bi şehirde yaşıyorum iyi ki de yaşıyorum kimseye minnet etmiyorum. Bazen ağladığım bazen kriz geçirdiğim oluyor fakat bi şekilde hepsi geçiyor. Şimdi yedi aylıklar bir şekilde beraber geçirdik her anlarini başbasa yaşamak çok güzel. Her zaman herseye yetişmeye çalışma bırak ev bir gün pis kalsın veya yemeğin olmasın. Bunlara kafayı yormazsan stres olmazsın. Bir de çok bunalirsan al bebislerini çık dışarı hava alıp gel bu onlarda sanada iyi gelir. Her şeyden önce bazı şeylere yetisemesekte bizler mükemmel anneleriz. Rabbım evlatlarinizla güzel bir ömür nasip etsin 🥰