Kızlar 2 aylık ikizlerim var doğumdan beri kayınbabam gilde kalıyoruz sadece kaynanam yemek yapıyor bebeklerime kendim bakıyorum yağmasarda gürlüyolar hesabı. Annem ameliyat oldu ondan benimle kalmasını rica edemiyorum kaynanam da iki bacağında platin var kendine hayrı yok bana nasıl olsun. Akşam artık evimize gidicez herkesin kendi evi sonuçta. Bu süreçte nasıl hem eve hem bebeklere yetişebilirim bana taktik verir misiniz ? (Bol Bol dualarınızı da bekliyorum🙏🏻)