silad70 12sukran sıvı azalması umursanmıycak bir konu değil 34+4 de sıvı azalmasından dolayı ikizlerime doğum yaptım sen bilirsin ama muhakak git gözük tedavi altına alırlar hiç değilse biraz daha bekler